Fredagen 31 juli färgade jag finally håret som hunnit bli typ aprikost så nu är det rosa igeen. Mötte Sanna och drog på fest vid södra med lite skönt folk, tog sedan sista bussen hem med Anton och Christoffer. Dagen efter åkte jag in till stan där Sanna, kungen, Filip och Micke väntade, blev Svenssons och allstar och sedan hem till Micke och sov. Hela söndagen spenderades i sängen, precis som måndagen, med undantag för min och mathildas picnic, tittade på ca 30 avsnitt av andra avenyn. Tisdag var jag ut och åt med Sanna, Martin, Erik och Oskar, sedan såg vi lite Rix fm festival, gick till Gambrinus där Linder och Jorunn hakade på och sedan Daltons, sov hos Martin.

Onsdag klev vi väl upp runt 11, jag bokade tåg och gick direkt ner till tågstationen för en spontantur till övik. Kristin och Jessica hämtade mig på tågstationen och vi åkte hem till Kristin, pratade, åt middag, åkte och handlade lite frukt och grejer och pratade ännu mer bara. Bad mamma hämta mig och så åkte jag hem till henne och senare mot kvällen såg jag och Andreas någon dålig film och så fick han höra på mitt prat hela natten. Onsdag åt vi frukost och sedan blev ingenting som jag tänkt mig och jag är så less på att vara sjuk hela tiden och senare var jag och fikade med mormor. Hon skjutsade mig till mamma och stannade en stund, sedan när hon åkt åt vi middag och efter det tränade jag med mamma lite. Efter det åkte vi till pappa och hälsade på honom, Dimitra och syster en stund, sedan sov jag hos mamsi. Torsdag klev jag upp runt 8, tog bussen till stan vid 9 och sedan bussen därifrån till Sundsvall.

Väl hemma tog jag ett bad och fixade mig och sedan åkte jag ut till Adam och förade och sedan allstar, sov hos Adam efteråt också. Lördag åkte jag hem redan vid 8, duschade och gick och la mig. Massa folk hos oss eftersom vi firade Jonathan som fyllt år men jag klarade varken av alla människor eller allt fika så stängde bara in mig på rummet, somnade en stund. Senare mot kvällen fixade jag mig igen och skulle ta bussen men regnet verkligen öste ner så fick skjuts, till Martin där jag skulle hämta en grej och så stannade jag någon timme medan han fixade sig och tills min buss skulle gå och tills Erik kom, som var snäll och skjutsade mig till bussen. Åkte till korsta och förade och sedan stan, Svenssons. När dom stängde gick jag och Maria till Daltons medan resten gick på Oskar dit vi inte kommer in, och det gjorde inte alla dom heller så tror dom hamnade på allstar sedan men aaaaa skit samma. Vi mötte upp Martin, Erik, Sebbe x2, Jonas, Krille osv på Daltons. När dom stängde gick vi ner till kebab en stund och sedan skjutsade snällaste maria till Martin där jag sov.

Hade planerat att gå på gudstjänst på söndagen men låg istället kvar tills närmare 16 med världens ångest så jag var nog sjukt drygt sällskap kan jag tänka mig fast antagligen inte värre än jag varit under natten. Så mycket nu bara, alltid så jobbigt den här tiden på året, runt tiden hon gick bort. Har aldrig någonsin stått någon så nära och allt har liksom bara varit kaos nu dom senaste veckorna och det är som om jag på något undermedvetet sätt försöker flytta över alla känslor till andra personer och in i andra känslor och typ skapa ytterligare känslor som inte ens finns från början. Är bara så väldigt känslig just nu, liksom värre än vanligt och jag är ju känslig redan från början. Ibland glömmer jag bort hur man andas. När vi väl tagit oss upp och jag tagit mig ner mot stan skulle jag vänta på Micke så passade på att gå in på Ica och handla lite åt tiggarna i närheten och sätta mig med dom i solen en stund. Mötte sedan Micke och så gick vi och åt. Jag var fortfarande världens drygaste sällskap med världens ångest som liksom satt kvar och fortfarande åt upp mig inifrån och jag fattar alltså inte hur folk ens står ut med mig ibland. Tog bussen hem, bröt ihop totalt på bussen på väg hem. Gick ut och gick några timmar, pratade med Miriam i telefon.

Idag har jag legat i sängen, lyssnat på queen Amy Winehouse, sett andra avenyn, varit ut och gått någon mil, fått samtal från soc om försvunna mejl och uteblivna svar på viktiga frågor, panikplanerat det sista inför lägret och pratat med både mamma och Kristin i telefon lite. Imorgon ska jag ut till bänkåsviken med resten av ledarna för en övernattning innan alla barnen kommer på onsdagsmorgonen och sedan blir det läger tills på fredag. Får se vad som händer i helgen, Jakob hörde av sig och ville komma ner men jag måste kolla upp när jag kommer hem och så, lär vara helt slut.. Vill dock verkligen träffa honom!!! Bästa Jakob. Så vi ser väl. Veckan därpå blir det förmodligen kaos med massa inspelning och rep och grejer och så sista helgen innan Sanna drar 48 mil uppåt och jag blir halv